Гарантійні зобов'язання

Продавець гарантує:
1) Справність виробу при продажу.
2) Відновлення працездатності вироби протягом усього гарантійного періоду.
3) Дія гарантії з моменту придбання.
4) Гарантійний ремонт проводиться тільки в спеціалізованих сервісних центрах BSP security.

 Умови гарантії:
 

1) Підставою для гарантійного обслуговування є касовий чек і товарний чек.
2) Гарантійний термін обладнання може відрізнятися в залежності від типу виробу.
3) Якщо термін гарантії на придбане обладнання не заявлений явно, то вважається рівним гарантійному строку згідно закону Украини «Про захист прав споживача» для відповідних груп товарів.
4) Термін гарантійного ремонту визначається після проведення експертизи обладнання, і встановлюється в залежності від ступеня його несправності, але не більше двох місяців, з моменту вступу обладнання сервіс центр.
5) Для всіх IP камер спостереження торгової марки BSP Security (моделі серії BSP, артикул яких починається з префікса BSP) термін гарантійного обслуговування складає 5 років з моменту придбання.

 
Порушення умов гарантії:
 

Гарантія не поширюється на обладнання:
1) Що вийшло з ладу з вини його власника внаслідок порушення рекомендованих умов експлуатації або зберігання.
2) Що вийшло з ладу в наслідок форс мажорних обставин: пожежі, повені та інших стихійних лих.
3) Що вийшло з ладу через включення в мережу з невідповідним напругою живлення, або в разі аварії або несправності в електромережі, також при наявність слідів електричного пробою, прогар провідників і т.п.
4) При наявності механічних впливів, що викликали пошкодження.
5) В разі виявлення слідів ремонту.
6) Що вийшло з ладу внаслідок некоректного підключення до джерела живлення.
7) Що вийшло з ладу через самостійної зміни внутрішнього ПО обладнання (перевстановлення firmware / зміна прошивки).