Оцінки відмов IP-камер

Автор: Джон Хоновіч, опубліковано 5 травня 2015

Питання, на які даються відповіді в звіті:

  • Який відсоток відмов IP-камер при отриманні?
  • Який середній термін життя IP-камер?
  • До яких виробників найбільше претензій при відмовах?

В опитуванні брали участь 125 інтеграторів, тому статистика з цих питань вийшла досить хороша.

Непрацездатність при отриманні

У загальному випадку відсоток непрацездатності камер при отриманні їх інтеграторами дуже низькі, майже половина стверджує, що це менше 1%, як це показано на підсумковому графіку нижче:

Ні для кого не секрет, що час від часу виробники випускають браковані вироби. Однак в середньому, якщо частка непрацездатних камер в отриманій партії перевищує 1%, то це може вважатися неприйнятним.

Треба відзначити, що реальний досвід інтеграторів збігається з тим, що рівень очікуваного браку від найбільших виробників в 1% і нижче.

Середній час життя IP-камер

Опитувані інтегратори відповідали на питання: "Через скільки в середньому років IP-камери стають непрацездатними?"

На відміну від відсотка відмов після прибуття, середній час життя IP-камер відрізняється досить сильно. Однак дві третини інтеграторів заявляють, що в середньому воно становить від 4 до 6 років.

Слід звернути проте увагу на те, що дуже багато інтеграторів просто не мали достатнього обсягу робіт з IP-камерами за останні 5 років, щоб точно оцінити середній термін служби камер.

Середній час життя зростає або зменшується?

Одним критичним місцем отриманої статистики є те, що вона не може відповісти на дане питання для найсвіжіших моделей камер, особливо для останньої хвилі дешевих стодоларових мегапіксельних камер, яка може принести зниження середнього часу життя. Так як більшість інтеграторів використовують великі кількості цих камер лише останні рік чи два, то ще занадто рано говорити - збільшиться чи зменшиться середній час життя IP-камер.

Згадувані при відмовах виробники

Інтегратори, у яких найвищий відсоток відмов при отриманні товару і які говорять нам про самі низькі терміни середнього часу життя камер, найчастіше згадують безіменні азіатські бренди або Arecont.

Жоден з великих західних, японських або китайських виробників (Hikvision / Dahua) не має стільки негативних відгуків. Навпаки, Axis і Sony стали брендами з найвищим рівнем позитивних відгуків.

Негативні відгуки про Arecont постійні і не раз були отримані в наших опитуваннях - "Найгірший виробник IP-камер 2011", "Найгірший виробник IP-камер 2014" і "Найгірша підтримка виробника 2014".

Ось лише деякі з коментарів щодо Arecont:

  • "У Arecont найбільше відмов, погана якість."
  • "Величезні проблеми зі старими Arecont MegaVideo."
  • "У кого найвищий рівень відмов? У Arecont."
  • "Arecont Vision - постійно втрачається з'єднання, камери повинні бути перезапущени по живленню, а потім ще і знову заново налаштовані."
  • "Arecont - ми більше їх не використовуємо через високого відсотка ранніх відмов і помилок."
  • "Постійно маємо проблеми (нехай і не так часто як раніше) з камерами Arecont. Всі мої інші камери працюють нормально."
  • "Arecont - це найгірше, що ми бачили за останні роки. Відсоток відмов при отриманні зашкалює за 10%."
  • "Камери Arecont: мають дефекти зображення, які не можуть бути усунені."
  • "Arecont 8185DN-HB. Це внутрішня камера, але ніяк не нормальна зовнішня камера."
  • "Багато старих камер Arecont 180 починають" вмирати "."
  • "Arecont. Ми отримали те, за що заплатили. Не використовуйте їх ніколи."
  • "Arecont AV8185DN: неможливе зображення"
  • "Arecont. У нас дуже погані результати по використанню 10-мегапіксельних камер Arecont на сонці."
  • "Arecont - схоже, що не працюють при екстремальних температурах, навіть якщо оснастити їх підігрівом або охолодженням"
  • "Arecont- (проблеми з охолодженням і підігрівом)"

Велика кількість цих старих зауважень враховані в нових моделях Arecont. Навіть якщо це правда, то все одно - занадто багато цих "старих проблем" залишається, приводячи до великих проблем.

Ось посилання на оригінальний звіт